ביטוח נסיעות לחו"ל

 השוואת מחירים בין כל חברות הביטוח המובילות!! 

מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

מלאו פרטים
וקבלו הצעת מחיר מיידית!

מה אנחנו מציעים?

מענה אנושי 24/7

במוקדי החירום של חברות הביטוח

רכישה מהירה ומאובטחת

השוואה מיידית באתר

חופשה רגועה ללא דאגות

חברות הביטוח שעובדות איתנו

שאלות ותשובות

לא קיים חוק המחייב בביטוח נסיעות. אך עם זאת, כל נסיעה טומנת בחובה סיכונים. כשאתם נמצאים במדינה זרה, הביטוח בקופת חולים שלכם אינו תקף במידה וישנו אירוע ביטוחי.זו יכולה להיות בעיה בריאותית או תאונה לא עלינו, וגם אובדן ציוד או גניבה. ביטוח נסיעות יקנה לכם שקט במהלך השהות שלכם בחו"ל בין אם טסתם לצורך עבודה ובין אם לטובת חופשה.

לאחר היציאה מהארץ, לא ניתן לשנות את תנאי הפוליסה. לכן חשוב לתכנן מראש את אופי הנסיעה ולרכוש ביטוח מתאים.

גובה הפיצוי משתנה בין אדם לאדם והפוליסה שרכש. חברת הביטוח שלכם תפצה אתכם בהתאם לחוזה שנחתם במעמד רכישת הביטוח.

בוודאי. כל ביטוח נסיעות מאפשר להרחיב את הכיסויים בהתאם לצרכים האישיים של המבוטח. כל חברות הביטוח מכסות גם נשים בהיריון ובתנאי שרכשתם את ההרחבה המתאימה. הביטוח יכסה הוצאות רפואיות בגין אירוע רפואי הקשור להיריון.

ברכישת הרחבה להארכה/קיצור נסיעה, הפוליסה תכסה את הארכת השהות וכן כרטיס טיסה חלופי והוצאות לינה עד לסכום מסויים (משתנה בין חברות הביטוח) ניתן להרחיב את גובה הכיסוי בעלות נוספת.

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לכל הגילאים. ישנם תנאים מחמירים למבוטחים בגיל הזהב ויש לרכוש הרחבה מתאימה לאופי הנסיעה ומצב רפואי קיים.

בסיום הרכישה באתר חברת הביטוח, תקבלו מסמך אישור רכישה הכולל את כל פרטי הפוליסה. תוכלו להדפיס ולקחת את המסמך אתכם לנסיעה. בנוסף, תקבלו גם העתק לתיבת המייל האישית שהזנתם במהלך רכישת הביטוח. כך תוכלו לצפות בתנאי הפוליסה מכל מקום בעולם.

בכל חברת ביטוח קיימים מוקדי חירום המאויישים 24 שעות. יש לוודא שאתם מחזיקים במספר הטלפון הנכון של מוקד החירום. במידה וקרה אירוע ביטוחי יש להתקשר ולהודיע על כך לחברת הביטוח מיד.

יש לכם שאלה? דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!